突然無mood的早上!

今早看完醫生才上班,所以可以避過了上班時間的rush hour,在巴士選了一個舒適的位置坐.......

原本好寫意地玩電話~突然聞到一陣臭味!原來坐在我左邊的大叔都好寫意,大刺刺地除鞋放上對面坐位!

別人放對腳上去,老實講並不是第一次見,但係(!)有臭味的實在是第一次遇到!真係嘔上加嘔呀!

我以為自己可以就此打住了,但係(!)巴士過完隧道他開始講電話了......臭味可能只有我受,但是全個下層的人都要被迫聽他如何買馬輸了幾百蚊,又如何打麻雀被人出千(我已把iPod調到極大聲,還是聽到了少少)。左一句「X你老X」,右一句「X你老X個X」......

做人就不能有公德一點,為別人著想多一點嗎?!

Comments

熱血 said…
你竟然影到佢相, 諗起都嘔心
Unknown said…
你好大膽,竟然去照佢相....~~~~
火女 said…
鬼叫我果陣嬲嬲地 XD
唔好意思呀, 係留的comments沒有email alert! 所以剛剛先發現到...!

Popular posts from this blog